فارسی | English | Russia

دوشنبه 11 تیر 1403

آخـرین خبـــر

اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت با حمایت منطقه ویژه اقتصادی سرخس

معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت با حمایت این منطقه از روز میلاد حضرت معصومه(س) در سرخس آغاز شده است و تا روز ولادت حضرت رضا(ع) ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، محمدرضا برهمند درباره جزئیات این برنامه‌ها اظهار کرد: در این راستا نمایشگاهی به منظور ارائه دستاوردها و فعالیت‌های فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی سرخس برپا شده است.
او ادامه داد: کاروان دوچرخه سواری عاشقان ولایت شهرستان سرخس نیز امروز از مقابل درب مسجد امام رضا(ع) عازم حرم مطهر رضوی شد تا در روز میلاد امام مهربانی مهمان بارگاه شمس‌الشموس باشد.
معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی دانشجویان دانشگاه رضوی مشهد با امام جمعه شهرستان سرخس به عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه‌های دهه کرامت خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) همچنین محافل کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور حداکثری قاریان شیعه و سنی در شهرستان سرخس برگزار می‌شود.
او ادامه داد: علاوه‌براین، بیست و هشتم اردیبهشت جاری کاروان زائران پیاده از مسجد امام رضا(ع) شهرستان سرخس راهی حرم مطهر امام رضا(ع) شد تا در روز ولادت حضرت در مشهد باشد.
برهمند از انجام فعالیت‌های جهادی در روستاهای این شهرستان نیز خبر داد و گفت: ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه امام رضا در قالب گروه‌های جهادی و فرهنگی در سه روز پایانی دهه کرامت برای خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای اطراف سرخس حضور پیدا می‌کنند.
او ادامه داد: آذین‌بندی و فضاسازی خیابان‌ها و معابر در شهرستان با همکاری شهرداری، تجلیل از قهرمانان ملی ورزشی، اهدای کتاب و جزوات معارف به عموم مردم برای افزایش بار معنوی و فرهنگی جشن‌ها و نیز دایر کردن ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان سرخس و پذیرایی از جمله اقداماتی است که به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت صورت گرفته است.
برهمند با اشاره به حمایت همه جانبه آستان قدس رضوی از نخبگان علمی، فرهنگی و ادبی شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: بدین منظور مراسمی با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی برای تقدیر از این عزیزان در شهرستان سرخس برگزار شده است.
او افزود: علاوه‌براین، جشن‌هایی در مساجد و فرهنگسراهای شهرستان سرخس در حال برگزاری است.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سرخس با حمایت منطقه ویژه اقتصادی از میلاد حضرت معصومه(س) آغاز شده و همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) با ورود نمادین کاروان امام رضا(ع) به شهرستان سرخس به پایان خواهد رسید.

عضویت در خبرنامه

آخرین اخبار و مناقصات را دریافت کنید