فارسی | English | Russia

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

آخـرین خبـــر

اعتماد سرمایه‌گذاران به طرح‌های آستان قدس برای توسعه منطقه ویژه سرخس / ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اولین طرح تامین مالی جمعی

نخستین طرح سرمایه‌گذاری خرد منطقه ویژه اقتصادی سرخس که طی چند روز گذشته روی سکوی تامین مالی جمعی رضوی قرار گرفته بود، با مشارکت خوب سرمایه‌گذاران به پایان رسید، مشارکتی که اعتماد سرمایه‌گذاران به طرح‌های آستان قدس برای توسعه این منطقه را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس با تشریح جزئیات این فرصت سرمایه‌گذاری اظهار کرد: در مدت زمان اعلام فراخوان تامین مالی جمعی طرح «خرید و فروش سوزن ریل راه آهن»، بیش از ۱۰۴ میلیارد ریال سرمایه جذب شد.
احسان جلایر گفت: این طرح علاوه بر سود ۱۸ درصد ۶ ماهه، معاف از مالیات بوده و به خریداران گواهی مشارکت از سوی فرابورس داده شده است.
او ادامه داد: اجرای طرح‌هایی از این دست علاوه‌بر کمک به تکمیل زیرساخت‌های ریلی به منظور چابک‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و تجاری، امکان مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران خُرد در پروژه‌هایی با بازدهی مناسب را فراهم می‌کند.
معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، ایجاد فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری را یکی از اهداف مهم این منطقه عنوان کرد و افزود: در این راستا تلاش شده است علاوه‌بر ظرفیت‌های بومی به جذب سرمایه‌های کلان توجه شود.
او ادامه داد: این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و مردم و سرمایه‌گذاران خواهند توانست در سکوها و طرح‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی سرخس سرمایه‌گذاری کرده و از سودهای آن منتفع شوند.

عضویت در خبرنامه

آخرین اخبار و مناقصات را دریافت کنید