فارسی | English | Russia

چهارشنبه 11 مهر 1403

آخـرین خبـــر

بازدید معاونین و مدیران بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی از زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی سرخس

اخبار

بازدید معاونین و مدیران بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی از زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی سرخس

دستیارریاست بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی و جمعی از معاونین و مدیران این بنیاد از زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی سرخس بازدید نمودند.

به گزارش حوزه ارتباطات و رسانه منطقه ویژه اقتصادی سرخس ؛دستیار ریاست بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در معیت معاونین و مدیران این بنیاد به منظور بازدید از روند فعالیتها و بهبود زیرساختها از این منطقه بازدید به عمل آوردند

در این بازدید از زیرساختهای لجستیکی و ترانزیتی و تعدادی از واحدهای تولیدی بازدید به عمل آمد.

دستیارریاست بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در این بازدید بر بهبود روند خدمات رسانی به فعالین اقتصادی در این منطقه تاکید نمود.

محمد رضا رجبی مقدم ، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس ، به ارائه گزارشي از چگونگي روند عمليات اجرايي و وضعيت پروژه هاي اين منطقه پرداخت و به مسائل و مشكلات پيش رو اشاره كرد .

معاونین و مدیران بیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی  نيز در اين بازديد ضمن حضور در سایتهای لجستیکی و واحدهای تولیدی در حال ساخت  بر تسریع روندهای اجرایی جهت تکمیل زیرساختهای لازم جهت راه اندازی هر چه سریعتر پروژه های مهم و ملی هم چون سایت کانتینری که به مشارکت شرکتهای چینی در حال ساخت میباشد تاکید نمودند.

درپايان با ارائه توضیحات و بازدید مهمانان از منطقه ، دستیار ریاست بنیاد بهره وری  ضمن آرزوی موفقیت برای پرسنل زحمت کش منطقه، بر حمایت بنیاد بهره وری  از روند فعالیتها  در منطقه ویژه اقتصادی سرخس تاکید نمود.

نویسنده:سعید امیراحمدی

عضویت در خبرنامه

آخرین اخبار و مناقصات را دریافت کنید