فارسی | English | Russia

دوشنبه 11 تیر 1403

آخـرین خبـــر

با انعقاد تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت های مالی؛ تامین مالی سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سرخس تسهیل خواهد شد

معاون توسعه و منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس از امضای یک تفاهم‌نامه تامین خدمات مالی باهدف حمایت‌های مالی سرمایه‌گذاران منطقه خبر داد.
امضــا تفاهم‌نامه تامین خدمات مالی توسط منطقه ویــژه اقتصادی سرخس

محمدرضا برهمند با بیان اینکه این تفاهم‌نامه بین منطقه ویژه اقتصادی سرخس و شرکت تامین سرمایه تمدن به امضا رسیده، اهداف اصلی این تفاهم‌نامه را همکاری در تامین مالی مشتریان، گسترش فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های مالی آن اعلام کرد.

وی از جمله موضوعات مورد توافق در این تفاهم‌نامه را همکاری‌های تامین مالی با راهکارهایی چون انتشار اوراق بدهی، تامین مالی جمعی، مشاوره و مدیریت انتشار اوراق بهادار، تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌ها عنوان کرد و افزود: درنظر داریم ضمن استفاده از توان شرکت تمدن در جذب سرمایه‌گذار برای استفاده از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس، در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران فعال در منطقه و ارتقای توانمندی‌ها، تقویت ظرفیت سرمایه‌گذاری و پیشبرد اهداف کلان اقتصادی خود بهره ببریم.

برهمند خاطرنشان کرد: چارچوب این همکاری به نوعی پیش‌بینی شده تا شرکت تامین سرمایه تمدن، ضمن معرفی مشتریان خود جهت استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه، در مواردی چون مشاوره برای انتشار و عرضه عمومی اوراق بهادار، پیشنهاد بسته‌های تامین مالی مشتریان، زمینه‌سازی همکاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت خود با منطقه ویژه و مشاوره و طراحی تشکیل انواع نهادهای تامین مالی تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار تجربیات خود را به منطقه ویژه، مشتریان و سرمایه‌گذاران ما ارائه کند.

وی اضافه کرد: همچنین ارائه مشاوره‌های لازم به مشتریان و سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سرخس جهت ارزش‌گذاری، توجیه‌پذیری طرح‌های سرمایه‌گذاری، تهیه طرح‌های امکان‌سنجی، نظام کنترل مدیریت و پذیرش در بورس اوراق بهادار از دیگر خدمات پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه است.

معاون توسعه و منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: تدوین برنامه‌های آموزش کارکنان منطقه ویژه، همکاری در صدور انواع بیمه‌نامه مسئولیت، درمان، آتش‌سوزی و… و پشتیبانی‌های لازم از سرمایه‌گذاران معرفی شده از جانب منطقه ویژه از دیگر توقعات ما بوده که در این تفاهم‌نامه گنجانده شده است.

عضویت در خبرنامه

آخرین اخبار و مناقصات را دریافت کنید